آداب و رسوم قبرس شمالی

آداب و رسوم قبرس شمالی

آداب و رسوم قبرس شمالی از جمله موارد جالب توجه برای افرادی است که قصد دارند به این کشور سفر و یا مهاجرت کنند. بنابراین در این مقاله توضیحاتی در این خصوص خواهیم داد.

فرهنگ و جایگاه خانواده در میان مردم قبرس

مردم قبرس مردمانی خانواده دوست هستند. اکثر جشن ها به صورت خانوادگی برگزار می شود. تعطیلات و اوقات فراغت خود را در بیرون از خانه و با خانواده می گذرانند.

سالمندان جایگاه بالایی در خانواده ها دارند. و اغلب اعضا خانواده برای مشورت و تصمیم گیری با آن ها مشورت می کنند. و از راهنمایی های آن ها کمک می گیرند.

آداب و رسوم قبرس شمالی
آداب و رسوم قبرس شمالی

از مهمترین ویژگی های مردم این کشور، توجه زیاد به بهداشت و سلامت است.

تنوع آداب و رسوم در قبرس

تاریخچه این کشور چند هزار ساله است و در این کشور اقوام مختلفی وجود دارند. بنابراین آداب و رسوم و فرهنگ در این کشور دارای تنوع زیادی می باشد.

کشور قبرس دارای فرهنگ و تاریخ با قدمتی است که همه مردم به آن احترام می گذارند. همچنین از ورود فرهنگ غرب به کشورشان استقبال کرده اند. و به عنوان یک کشور متمدن شناحته می شود.

در تابستان جشن های مختلفی برگزار می شود. مردم لباس های سنتی قبرس را در این جشن ها می پوشند. و این روزها را با رقص های سنتی جشن می گیرند.

مذهب در این کشور نقش کمرنگ تری نسبت به گذشته دارد. اما همچنان هستند افرادی که اعیاد مذهبی را جشن می گیرند. مردم در انتخاب دین و مذهب آزاد هستند. و هیچگونه تعصبات مذهبی در این کشور دیده نمی شود.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
Verified by MonsterInsights